ЗААДАГ ХИЧЭЭЛҮҮД:
- Яаралтай тусламж
- Эмгэг судлал
- Насанд хүрэгчдийн сувилахуй
БОЛОВСРОЛ:
- 1984-1986 АУК, Сувилахуйн сургууль, Сувилагч
- 2003-2005 ЭМШУИС, Сувилахуйн сургууль, Сувилахуйн арга зүйч
- 2007-2009 ЭМШУИС, НЭМС, Анагаах ухааны магистр
- 2012-2015 ХУИС-ийн Эрдмийн сургууль, Боловсрол судлалын ухааны доктор
ХӨДӨЛМӨР ЭРХЛЭЛТ:
- 2002-2004 БГЭМН, Дархлаажуулалтын сувилагч
- 2005-2007 Сувилахуйн албаны дарга, арга зүйч
- 2007-2009 Сувилахуйн боловсрол холбоо ТББ, Нарийн бичгийн дарга
- 2008-2010 ЭМШУИС, МДИ-д цагийн багш
- 2009-2010 АУ-ны “Энэрэл” ДС-д багш
- 2010-оноос ОУУБИС-д багш
МЭРГЭЖИЛ ДЭЭШЛҮҮЛСЭН БАЙДАЛ:
- 2008 НЭМГ, Өсвөр үе ирээдүй төв, ЖАЙКА, Эрүүл мэндийн сургагч багш
- 2008 ЭМШУИС, Анагаах ухааны боловсрол судлал
- 2009 UBU, Yonsei University, Curriculum Development in Nursing Education
- 2010 UBU, Hallym University, Leading and Managing in Nursing
- 2010 UBU, Yonsei University, Spectrum of Women’s Health in Maternity Nursing Education
- 2011 БСШУЯ, Боловсролын Хүрээлэн, Багшлах эрх
- 2012 ЭМЯ, ЭМХТ, ЭМШУИС, Эмнэл зүйд суурилсан сургалт ба сувилахуйн боловсрол
- 2013 ЭМГ, ЭМШУИС, Судалгааны арга зүй
- 2014 АШУҮИС, Сувилахуйн сургууль, INC, Сувилахуйн болон эрүүл мэндийн тусламж үйлчилгээг дэлхийн стандартад хүргэх нь
- 2018 ЭМХТ, ШУГТЭ, Амь тэнссэн үеийн сувилахуйн тусламж үйлчилгээний цогц шийдэл
- 2018 ЭМХТ, МСН, Сувилахуйн удирдлага манлайлал
- 2018 NRF,МҮИС, МСН, Заах арга дахь Action Learning арга
- 2018 Seoul South Korea. SANMYOOK Health University, Competency Development Training Program for Mongolian Nurses
- 2019 ЭМХТ, АУХ, Зонхилон тохиолдох мэдрэлийн удамшлын өвчнүүдийн оношилгоо, эмчилгээ
- 2019 Leading University Project, NRF, MNU, Faculty Training Outcome-based Curriculum Implementation
СУДАЛГААНЫ ЧИГЛЭЛ:
- Багшийн хөгжил, Сувилахуйн менежмент-эрүүл мэндийн нотолгоонд суурилсан судалгаа
ГОЛЛОХ БҮТЭЭЛҮҮД:
НОМ, СУРАХ БИЧИГ, ГАРЫН АВЛАГА
- “Тариа тарилгын зохистой хэрэглээ”, Гарын авлага. УБ.,2005. 4.х.х.
- “Төгсөлтийн шалгалтын сорилын эмхэтгэл”, Гарын авлага. УБ. Ган принт. 2014. 29,2х.х., Сэдэддулам, Аня, Пүрэвдорж, Дашдаваа, Карол.
- “Төгсөлтийн шалгалтын сорилын эмхэтгэл”, Гарын авлага. УБ. Ган принт. 2011. 23,5 х. х., Сэдэддулам, Аня, Пүрэвдорж, Дашдаваа, Карол.
- “Төгсөлтийн шалгалтын сорилын эмхэтгэл”, Гарын авлага. УБ. Ган принт. 2012. 23,5 х. х., Сэдэддулам, Аня, Пүрэвдорж, Дашдаваа, Карол
- “Сувилахуйн удирдлага- манлайлал”, Гарын авлага. УБ., 2014., 6 х.х.
- “Эмгэг судлал- патологи”, Гарын авлага УБ.,2015, 5.6 х.х.
- “Эмнэлгийн дадлагын нэгдсэн удирдамж. 3,4-р дамжаа”, Гарын авлага УБ.,2016-2017. 13.3. х.х., Оюунбилэг, Дашдаваа.
- “Сонгон судлах хичээлийн эмнэлгийн дадлагын удирдамж”, Гарын авлага. УБ., 2018.6.х.х., Амаржаргал, Дондоосүрэн.
ЗОХИОГЧИЙН ЭРХИЙН ГЭРЧИЛГЭЭ АВСАН БҮТЭЭЛ
- “Эмгэг судлал- патологи”, Ном. УБ., 2015, 3.5.х.х., Зохиогчийн эрхийн гэрчилгээ № 10070.
- “Сувилахуйн удирдлага манлайлал & менежмент”, Ном. УБ., 2013. 6.х.х., Зохиогчийн эрхийн гэрчилгээ № 10052.
- “Их, дээд сургуулийн хүний нөөцийн хөгжлийн судалгаа, сайжруулах арга зам”, Докторын (Ph.D) зэргийн судалгааны ажил. Зохиогчийн эрхийн гэрчилгээ № 10054.
НЭГ СЭДЭВТ ЗОХИОЛ
Бакалаврын ажил
- “Уушгины үрэвсэлтэй хүүхдээ асрахаар эмнэлэгт үйлчлүүлж буй эхчүүдийн сэтгэл зүйн байдал”, Бакалаврын ажил. ЭМШУИС. Сувилахуйн сургууль. УБ.,2005.3.5. х.х.
Магистрын ажил
- “Улаанбаатар хотын өрхийн зарим эмнэлгийн сувилагчдын ажлын ачаалал, ажлын байрны тодорхойлолтод үнэлгээ өгөх нь”, Магистрын ажил. ЭМШУИС.УБ.,2009.6.4. х.х.
Докторын зэрэг горилсон нэг сэдэвт бүтээл
- “Их, дээд сургуулийн хүний нөөцийн хөгжлийн судалгаа, сайжруулах арга зам”, Докторын ажил. ХУИС.Эрдмийн сургууль. УБ., 2015, 11.х.х.
ЭРДЭМ ШИНЖИЛГЭЭНИЙ ӨГҮҮЛЭЛ
- “Дархлаажуулалтын үед анхаарах зүйлс, авах арга хэмжээ”, “Анагаах увидас” сонин 2006. №01.
- “Солонгосын сувилахуйн туршлага”, Сувилахуйн мэдээ” сонин 2007. №01.
- “Агшингийн судалгаа”, Сувилахуйн шинэчлэл сэтгүүл. УБ.,2008 он. №4.х-11.
- “Насанд хүрэгчдэд эрүүл мэндийн сургалт хэрхэн зохион байгуулах вэ?”, Сувилахуйн шинэчлэл сэтгүүл. УБ.,2008 он. №4.х-12.13.
- “Хосгүй сайхан хэвээр явах нандин нууц”, Сувилахуйн шинэчлэл сэтгүүл. УБ.,2008 он. №3.х-38-39.
- “Улаанбаатар хотын зарим өрхийн эмнэлгийн сувилагчдын ажлын байранд үнэлгээ өгөх нь”, Сувилахуйн шинэчлэл сэтгүүл. УБ.,2008.№3. х-36-37.
- “Улаанбаатар хотын зарим өрхийн эмнэлгийн сувилагчдын ажлын ачааллыг хронометражийн аргаар судалсан судалгаа”, Сувилахуйн шинэчлэл сэтгүүл. УБ.,2009.№04. х-15-16.
- “Улаанбаатар хотын өрхийн зарим эмнэлгийн сувилагчдын сэтгэл ханамж, багаж тоног төхөөрөмж хэрэгслийн байдалд хийсэн судалгааны дүн”, “Өрхийн анагаах ухаан” сэтгүүл. 2011 №1/1/. х.17-19.
- “Уушгины үрэвсэлтэй хүүхдээ асрахаар эмнэлэгт үйлчлүүлж буй эхчүүдийн сэтгэл зүйн хэрэгцээг судалсан нь”, УБДС” Mongolica Ulaanbaatarensia” voleme 1. УБ.,2011. х. 277-28.
- “An assessment of some family hospital nurses job description and workload in Ulaanbaatar City Simulation in Health Care”, Nursing Education -80 in Mongolia International Conference for the 80 anniversary of Nursing School, Ulaanbaatar: 2012; p.140-143.
- “Дээд сургуулийн багшийн орчин үеийн үүрэг”, Боловсрол Судлал сэтгүүл. 2013; №09(97) х.24-27.
- “Дээд сургуулийн багшийн мэргэжлийн ур чадварын асуудалд. судлах нь”, Боловсрол судлал сэтгүүл. 2014; № 09(107) х.22-24.
- “Их, дээд сургуулийн багш бэлтгэх уламжлал, шинэчлэл /1940-1990, 1995 оноос хойших хөгжиж байгаа үе/”, ХИС-ийн Эрдэм шинжилгээний бичиг. 2014; №1(15) х.99-10.
- “Их, дээд сургуулийн багш бэлтгэх уламжлал, шинэчлэл./1920-1940 он хүртэл/”, ХИС-ийн Докторант, магистрантуудын бүтээлийн эмхтгэл. 2014; х. 27-30.
- “Nursing Education and Professors Image”, 3rd INC, Ulaanbaatar:2014; p.71-72.
- “Analysis on the Student Research of Current Situation of Universities Professors Development”, Journal Korean Business Education Association 2014. December. Vol.25.No.2.47-52.
- “Орос, Америк, Англи, Авсрали, Сингапур улс дахь дээд сургуулийн багш бэлтгэхэд тавигдах орчин цагийн шаардлага”, Боловсрол судлал сэтгүүл. 2015; № 01(109) х.38-41.
- “ОУУБИС. эрдэм шинжилгээний сэтгүүл “Их, дээд сургуулийн багшийн хөгжлийг үнэлсэн оюутнуудын судалгааны дүн”, IUB Journal. Vol, №1. 2015 Spring.х.228-231.
- “Багшийн хөгжлийн хэрэгцээ шаардлага”, МСН- 20 жил. 2016. ОУХ-ын ЭШ-ний сэтгүүл.01. Х-5-7.
ИЛТГЭЛ
- “Дархлаажуулалтад эцэг, эхийн оролцоо хандлага”, БГЭМН. Сувилахуйн онол практикийн хурал. 2004.04.15. II.байр.
- “Уушгины үрэвсэлтэй хүүхдээ асрахаар эмнэлэг эмчлүүлж буй эхчүүдийн сэтгэл зүй”, ЭМШУИС-ийн Сувилахуйн сургууль. 2005.х-72. Дэд байр.
- “Улаанбаатар хотын өрхийн зарим эмнэлгийн сувилагчдын ажлын ачааллыг хронометражийн аргаар судалсан дүн”, ЭМШУИС. Эрдмийн чуулган-51. 2009. х-65-67.
- “Улаанбаатар хотын зарим өрхийн эмнэлгийн сувилагчдын ажлын байранд үнэлгээ өгөх нь”, ЭМШУИС. Резидент эмч нарын “Судлаач-VII” эрдэм шинжилгээний хурал. 2009. х-220-225.
- “Уушгины үрэвсэлтэй хүүхдээ асрахаар эмнэлэгт үйлчлүүлж буй эхчүүдийн сэтгэл зүйн хэрэгцээг судласан нь”, УБДС –ийн багш нарын эрдэм шинжилгээний нэгдсэн хурал “ЭРДМИЙН ЧУУЛГАН XII” 2011.
- “45-60 насны хүмүүст цэвэршилтийн шинж тэмдгийн илрэлд хийсэн судалгаа”, УБДС –ийн Сувилахуйн салбарын хурал. 2012.
- “Өсвөр үеийнхний тамхины талаарх мэдлэг хандлагад үнэлгээ өгөх нь”, Эрүүл мэнд- биеийн тамир, спорт- шинжлэх ухаан. ЭШ-ний бага хурал. 2012., Г.Болортуяа.
- “Гэрийн нөхцөлд үзүүлж буй сувилахуйн тусламжийг боловсронгуй болгох асуудалд”, УБДС. Моngolica Ulaanbaatarensia. 2012. Volume3 P;211-222., Д.Солонго.
- “Багшийн имиджид нөлөөлөх хүчин зүйлийн судалгаа”, УБИС-ийн багш нарын эрдэм шинжилгээний ”ЭРДМИЙН ЧУУЛГАН.XV”.2014. Тэргүүн байр.
- “Багшийн имидж”, ХИС-35. багш нарын эрдэм шинжилгээний бага хурал 2014.
- “Их, дээд сургуулийн хүний нөөцийн хөгжлийн судалгаа”, ХИС-ийн” багш нарын эрдэм шинжилгээний бага хурал. 2015.
- “Study Of Human Resource Development In Universities and Ways to Improve”, 10thInternational Nursing Conference held on October 22-23, 2015 in Seoul, Korea.
- “Проблемы развития преподавателя медсестринского дела”, Монгол-Орос Ерөнхий сувилагчдын зөвлөгөөн. УБ., 2016. 02.16
- “Проблемы развития преподавателя университета”, Республики Бурятия. Улан-Удэ. VI Международной научно-практической конференци. 7-8 декабря 2017г.
- “Family Hospital Nurses Workload In Ulaanbaatar City”, Ministry of Health. MNA. INC-2018. Human Resource Development For Nurses. October 25,2018.
- “The Student Evaluation of University’s Teacher Development”, Nursing Impact, “We Care”. Oct.24-25. 2019 Seoul, Korea.
ЭМХТГЭСЭН БҮТЭЭЛ
- “Сувилагч бүр судлаач”, БГЭМН. ОПХ-ын ном. УБ.,2006 он. 1.5.х.х.
- “Эрүүл мэндийн тусламж үйлчилгээний чанарыг дээшлүүлье”, БГЭМН. ОПХ-ын ном. УБ.,2006. 2.х.х.
- “Залуу судлаач-ирээдүйн эрдэмтэн”, Оюутны ЭШХ. ном. 2011. УБ.,3.х.х.
- “Human Resource Development for Nurses”, MNA.9.х.х.
- “Сонгон судлах хичээлийн эмнэлгийн дадлага”, Удирдамж ном.. УБ., 2018 он. 5.х.х., Л.Дондоосүрэн, Б.Амаржаргал.
ХЯНАН ТОХИОЛДУУЛСАН АЖИЛ, РЕДАКЦИ
- “Судалгааны арга зүй”, Гарын авлага. УБ.,2014. 4.5.х.х.
- “Монголын Сувилагчдын Нийгэмлэг-20 жил”, ЭШХ. 2016. УБ.,8.х.х.
- “Nursing Ethics and Diversity Leadership”, INC. MNA. Book.5..x.x.
СУРГАЛТЫН ТӨЛӨВЛӨГӨӨ, СТАНДАРТ ХӨТӨЛБӨР
- Сургалтын төлөвлөгөө /ахисан шатны сувилахуйн хичээл. Магистр./, ОУУБИС, УБ., 2018 он.
- Сургалтын төлөвлөгөө. /мэргэжлийн заавал судлах хичээл.
- Архаг өвчлөлийн менежмент, Сувилахуйн судалгааны арга зүй
- Сувилахуйн удирдлага манлайлал
- Сэтгэцийн сувилахуй
- Эрүүл мэндийн бодлого, Яаралтай тусламж
- Эмгэг судлал- Сувилахуй. Бакалавр, ОУУБИС, 2010-2020 он.